2012. szeptember 21., péntek

Őszi hangulat

Az van, hogy tegnap óta teljességgel őszies hangulatban leledzem. Tudjátok, olyan zörgő avaros, alma és sült gesztenye illatú őszi hangulatban. Attól függetlenül, hogy még csak szeptember van, minden fa zöld (kivéve azt, ami az ablakom előtt áll, és amiről egy hónapja leszáradt a lomb, pedig egész nyáron locsolták...) és per pillanat a nap is minimum huszonhét ágra süt. Szerintem a jégcsappá fagyott végtagjaim miatt lehet. Bárhogy is, levadásztam egy csomó képet, amikből jó sokat ide is felrakok, mert miért ne. Jó nézelődést :)

[Kattintásra a képek jó nagyra híznak.]









Képek forrása:
1, 3, 8, 9, 11, 13: weheartit.com
2: ninainflorida.com
4: its-my-inspiration.tumblr.com
5: ram02ram.wordpress.com
6: undergroundsquare.com
7: shipofthefens.tumblr.com
10: moinhosshopping.com.br
12: smaller-sarah.blogspot.com
14: bbc.co.uk
15: mymodernmet.com

8 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lettél és a képek is gyönyörűségesek:) Akartam egy ilyen postot írni, de ezek után felesleges:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Már miért lenne felesleges, én szívesen megnézném a Te variációdat! :)

      Törlés
  2. Gyönyörű lett a háttered, és a képek is mind nagyon szépek. Jaj, de szeretem én az őszt.

    VálaszTörlés
  3. hű de elethű ez a levél, félre akartam hajtani, ne lógjon bele a monitorba :)
    (és a lábjegyezetek: hogy te milyen lelkiismeretesen lopkodsz... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D (igyekszem elkerülni az esetleges kötözködést:)

      Törlés
  4. azt hiszem tőled kicsit megjött a kedvem az őszhöz, nagyon jó a háttered és a képek is szépek :)

    VálaszTörlés